Friday, November 12, 2010

OPKIM (Operasi Khidmat Masyarakat) Di Kluang

Minggu ni, aku akan berkhidmat kepada msyrkt di kahang, kluang.. program ni adalah program Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.. aku sebagai urusetia je.. incharge bahagian sukan... ;)... penyertaan adalah menggalakkan... terima kasih kepada hasil usaha pengarah program yang aku rahsiakan nama nya.. ;).. dia sangat2 rajin, sampai sakit2 die buat kerja.. kalau boleh, aku satu hari nnt pun nak berkerja serajin nya.. ;)...
ni adalah gambar yg di ambil selepas TOT.. oren adalah tema kami pada tahun ni...
ni adalah hari pertama sebelum hari kejadian OPKIM kami...
nnt, ade update2 aku akan upload la gambar2.. ;)..

seronok tau join2 program2 mcm ni.. aku harap2 orang2 yang membaca ni, pun akan sama2 la buat program2 khidmat masyarakat ni.. ;)...


ni antara gambar2 semasa TOT

1 comment:

Muslimah Optimis said...

Assaamualaikum along....

Yep insyaALLAH kami akan buat OPKIM gak sem depan.. InsyaALLAH Januari.. Tpi kami panggil 3M (Mahasiswa Mesra Masyarakat).. hehehe...

seronok2... kami dapat mak, ayah n adik beradik angkat.. hehe