Thursday, November 4, 2010

Minggu ke 14 (Tahun 4 Sem 1)

minggu lepas (hari ni minggu ke 15) adalah minggu ke 14.. sume projek, presentation akan di lakukan..
bende yang paling kami semua takut adalah IDP (intergrated design project)... huhu.. tapi, alhamdulillah, group aku rasenye paling cemerlang kot.. haha.. bukan membangga diri.. tapi, terima kasih dan sangat2 berpuas hati dengan komitmen dan sumbangan ahli kumpulan yang telah di berikan bagi menyiapkan IDP ni.. Harap2 IDP ni, kami akan dapat 4.00 la..hehe..best nye.. ;)...

ni aku nak post la sikit2 ape yang da berlaku sepanjang presentation aku hari tu.. ;)...


ni adalah ahli kumpulan aku...

yang kiri skali tu bukan ek.. menyemak je die..
start dari aku la.. KANAN sekali, ahmad firdaus (aku), amir firdaus, andi adam, azawanie, puan khazanah, en ismail ibrahim, chang kent chin, dan agilarajan.. ;)

tq guys for ur commitments.. cant wait for another assignment and projek... since we can get along together working and succesfully finish the our 1st dokumen tender in our life..haha...

amazing.. ;)



ni adalah aku.. menjaga slide ketika chang kent chin membentangkan part design die.. ;)


aku adalah pembuka bicara bagi presentation ni.. hehe..

introducing our company project..haha..blaja2.. 



tq kepada en ismail ibrahim kerana memberikan pujian terhadap gaya persembahan kami.. haha..  ;)..

harap2 dapat 4.00 laa..kih2...

sekian sahaja bagi projek IDP ni, nnt2 kang ade cite, aku upload lagi...


11 comments:

Firdaus said...

1st

Unknown said...

testing2..yeay!! blog dye da bley komen..:)

Firdaus said...

hehe..tq tq.. ;)..

u are a very big help to my mistake...

thanks alot.. belanja mcD..mau?..haha

Unknown said...

mau2!haha..nak blog lg bagos kena byk2 explore la ek..:)

Firdaus said...

hehe... tq sensei.. ;)..

akan di ingat sampai kapan2 pun

Unknown said...

wah..amat terharu..sile tulis dlm diary oke..kalo perlu dlm malaysian book of record..haha..

engineer muda said...

hehe... baik.. ;)...
dairi seorang lelaki..huhu~... diari budak awam.. haha

well said mira ;)

Unknown said...

haha..okies2..diterima..:)

engineer muda said...

heee...

Muslimah Optimis said...

Asslamualaikum... along... mcm mana nak buat read more tu ek?? cek dah lama nak buat tp xreti..huhuhu..
sila beri tunjuk ajar..tq

Firdaus said...

aima: huhu.. mcm mane ek.. along pun tak tau laa.. along amik2 je template ni, mmg die da design mcm tu...huhu..