Monday, September 13, 2010

Gambar raya tahun ni...

ni akilah.. sangat2 aktif dan lasak...mulut die sangat celoteh berkata2.. best melayan kerenah nye..
ni wak long.. anak 1st skali..amik makanan... ;)
ni atok kesayangan kami.. alang2 raye, sambut terus la hari lahir nye..hehe
ni mak long, belakang tu mama aku, belakang songkok putih tu apis, sebelah nye ijul, then perempuan ni yang aku rase korang tgk ni adalah sepupu aku.. umur 24-25 tahun.. :P
lepas potong kek kot
cik yan, farah 25-26, cik dah..
mama aku n si butak!..sangat degil ini budak..
hehe..kila dengan perut buncit nye.. menunjukkan post kenyang la tu...
budak2, TV TV TV..isk3.. rosak raya dengan TV
Mama aku.. :)
Ayah aku :)
...
sauki yang gmuk~
cerite ape tah mama ni..haha
apis... skng belajar kat poli.. 




utk family yang lain, gambar aku nak upload..tapi gambar tak cantik sgt..blur je..huhuhu...

lain kali yaa.. :)

1 comment:

Nor Atiqah Aima Roslan said...

kem salam kt apis ye..=>