Saturday, September 4, 2010

Bulan Puasa Dan Nak Abes

wah..dah lame tak mengopen blog aku ni..sampai terlupe paswd nye plak..haha.. hentam punye hentam, ley jgk nak login....

sekarang ni, dah minggu2 yang terakhir dalam bulan ramadhan.. kire2 ade dalam 6 hari lagi je nak menyambut hari raya....

terasa sedih hari raya kali ni..sbb banyak perkara yang menimpa diri... kenangan2 lalu yang mengingatkan aku tentang keceriaan hari raya ni macam dah tak de je utk raya kali ni....

harap2, raya tahun depan, ade la orang baru dalam family aku...ekeke.. :)...

lagi satu, ni la ramadhan aku yang terakhir sebagai mahasiswa... lepas ni dah grad dah.. dah tak same dah ramadhan aku...

kebiasaanya berbuka, bersahur, terawikh dengan kawan2.. tahun depan plak, dah sorang2 atau dengan keluarga je...

waaa.. kenangan kenangan..huhuhu...

No comments: