Friday, December 31, 2010

Kembali....

salam... hai semua..lama dah aku tak menulis... waktu sekarang 3.01AM 31/12/2010...
aku baru je mendarat dari penerbangan Jakarta - Kuala Lumpur mengikut penerbangan KLM 0810...
flight aku kol 7.25PM waktu Indonesia dan aku sampai tadi kol 9.58PM waktu Malaysia..

dah lama aku tak tulis blog ni sbb
1. aku terlalu sebuk dengan PSM,
2. aku terlalu sebuk dengan final exam
3. aku terlalu sebuk dengan projek2 (steel, IDP)
4. aku terlalu sebuk dengan program
5. aku terlalu sebuk dengan cari sponsor untuk pergi ke indon
6. aku terlalu sebuk dengan tidur.

semue ni alasan aku je.. hehe.. sbb, aku tak de internet connection yang laju, so thats why aku tak dapat nak update ape2 kat blog aku ni..

baru2 ni, (14 dec 2010).. aku mengikuti program Fakulti Kejuruteraan Awam dan Alam Sekitar.. UTHM...
ade satu program mobiliti pelajar di Universitas Indonesia..
sebenarnya, UTHM ade menghantar kira2 400 orang pelajar ke serata dunia seperti UK, Hongkong, Japan, Korea, Australia, Vietnam, Singapore, dan aku terpilih ke Indonesia.. Alhamdulillah...
 ;)...

program aku ni berjalan dari 14 dec 2010 - 30 dec 2010.. macam2 pahit manis yang aku lalui di sepanjang program student mobiliti ni..

sekarang ni, aku just nak brief je.. lepas ni kang, aku upload la gambar2 dari hari ke hari jadian aku di perantauan orang... ni la kali pertama aku pergi ke negara orang...jauh plak tu... migrain, sakit kencing2, waaa..huhuhu.. kenangan kenangan.. ;)...

nnt aku upload gambar2...

2 comments:

NUR AIN AZMAN said...

HAPPY NEW YEAR 2011


p/s : jom join sini

http://officialaenlicious.blogspot.com/2010/12/contest-fesyen-untuk-semua.html

tlg komen picture yg i msuk contest tu ya.

thanks

Anonymous said...

bestnya dapat jalan2..