Sunday, July 4, 2010

Tahun 4 Semeter 1 part A

wah.. akhir nya, aku berada di tahun akhir di pengajian ijazah civil engr aku ni...
tak sabar rasa nya nak cepatkan masa utk grad... walaupun bukan lah dalam ijazah kelas pertama, tapi aku rasa aku dah mencuba sedaya upaya utk menimba ilmu... aku tak rasa yang pendidikan aku sampai takat ni je.. ade rezeki, insyaAllah, aku akan sambung ke peringkat master... amin..same2 la doakan aku ye....

tahun ni, aku dah ddk rumah sewe.. buat pertama kalinya aku belajar dari diploma, sampai la ni dah nak abes degree, ni la 1st time ddk rumah sewe..huhuhu... betul ke keputusan aku ni?..aiyo.. aku pun tak tau la mcm mn..huhuhuu.. tapi, aku harap2 semua nye ok la bile aku ddk rumah sewe... macam2 la cabaran ddk rumah sewe ni.. aku harap sape2 yang dah berpengalaman tu, tolong la ajar aku sikit n bg tips mcm ne nak uruskan rumah sewe ni...

selain tu, tahun ni juga aku merasakan tahun yang paling sibuk..dengan IDP nye lagi, dengan Projek tahun akhir nye lagi..waa.. nak cari sponsor lagi.. ade sape2 nak sponsor aku tak?.. dapat perlepasan cukai woo.. :).. plz plz plz...

tu je la post kali ni... nanti aku tambah2 lagi ye....

1 comment:

Anonymous said...

all the best firdaus.. may your dreams come true.. insyaAllah.. ;)