Friday, March 13, 2009

Anak Nelayan dapat 20A dalam SPM. TAHNIAH!



wah...tahniah la...pandai betul die ni...dulu aku dapat #A je dlm SPM...huhu...menyesal betul main2 blaja dulu...kalau la ade peluang lagi skali...herm...dulu kelengkapan aku cukup, siap tinggal kat asrama ade kelas tambahan pun tak lepas2 nak dapat 11A...huhu..tak pe la...aku tak mengalah...dah kat U ni, kene blaja rajin2 la...k...hidup anak melayu, hidup anak nelayan, hidup, hidup...

semoga cita2 adek Nik Nur Madihah ni nak jadi ahli fizik tercapai la ye...bkn ramai ahli fizik dari kalangan melayu...tp tgk muke die jadi matematician lagi sesuai kot :)...hehehe...

berita lanjut : <Klick Here La!>

2 comments:

nbalike said...

Hi,your blog is very nice.I like it very much. welcome to my blog !my blog is about Cheap Air Jordan Nike Dunk and Silver Tiffany. could you give me some suggestion? i shold thank you very much.

+ miss cekodok + said...

aku rase budak tu seswai bidang keagamaan...bukan sennag nak jumpew budak pandai yg terdidik agamanyer...cea....